2010. június 15., kedd

Türkiz Vega

Újabb Vega, nagyon tetszik ez a minta.:-))
Minta: Pencio.

22 megjegyzés:

Vervian írta...

Meseszép lett! :-)

ekszerlada írta...

Huuu Era!!Ezzel nagyot dobtál most!!Olyan szép,hogy nemis tudom kifelezni!Imádom ezt a szint!!VAlójában isteni a minta is!!

Manka írta...

Őrületesen gyönyörűűűű!!! :)

LUCY írta...

Un trabajo bellisimo......

Kriszta írta...

A betyárját, de nagyon fantasztikusan szép lett!!!!!!! Nekem is már soron van egy ideje ez a minta, de még a végeredmény várat magára...

LUJZA Gyöngyei írta...

Gyönyörűséges a színe és a mintája is, igazi nyarat idéző! :) Alíz

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Hűűűű, de kis fincsi! Nagyon csodálatos! :) Mint mindig! :)

Piky73 írta...

Lenyűgöző! Tényleg!!! Imádom a színét, a formáját, a hangulatát... Egyszóval szuper :)

almona írta...

Én is beállok a rajongók sorába, csodaszép!

Unicornio írta...

Bellisimo, fantástico bracelet, bravo!!!!

Bandrea's Beads írta...

Előttem már mindent leírtak!Gyönyörű!!!!!!

Paky írta...

Spectacular

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Csodaszép lett... és ráadásul a kedvenc színeim!:))

Enma írta...

Maravilloso.

Ági mama írta...

Nekem is nagyon tetszik! Csodálatos!!

Kritti írta...

Csodálatosan szép!!!

Szikati írta...

Fantasztikus a színe, a formája, büszke lehetsz rá!!

Unknown írta...

Hűűűű, de szééép!

Nikol írta...

Egy álom! Gyönörű!!! :)

Toñi Payseo írta...

Esta pulsera es realmente bonita, el color es perfecto...

Monaperla írta...

Nekem is kedvencem ez a minta...és Te is szépséget alkottál belôle!!!

Cuqui Catala írta...

Precioso!!!!!!!!!!Los colores muy bien combinados. Felicidades