2010. június 11., péntek

Csilli-villi

22 megjegyzés:

ekszerlada írta...

Istenem,milyen angyali!Olyan,mint egy tündér ékszer!
Valami tündér kért fel erre a csodás ékszerre?
nagyon tetszik!!

Vervian írta...

Tényleg csili-vili! Nagyon szép! :-)

Márticska írta...

Gyönyörű ez a csili-vili szett! Az első gondolatom nekem is "angyali tisztaság" volt!

almona írta...

Nagyon elegáns, finom ékszerek!

Piky73 írta...

Szépséges kis szett!

Kati írta...

Egyszerűen gyönyörű!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

ÓÓÓÓ! Erika! Ez csodálatos, illetve mind a kettő, de először a karkötő vonta el a figyelmem! Gyönyörűek! :) Ennek a karkötőnek az a mintája, mint amit Unicornio, Irene, és Maritina fűz? Annyira tetszik, már én is fontolgatom, csak még nem szereztem be hozzá a közel 400 darabnyi gyöngyöt! :) Kész vagyon! :)))
Nagyon ügyes vagy, imádom az ékszereid! :)

Ági mama írta...

Álomszépek!!!

Unicornio írta...

Wowww, very elegant, beautiful!!!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Gyönyörű nyári szetted lett! A karkötőt már én is nézegetem egy ideje, már ki is találtam a hozzá illő láncot és gyűrűt is, nemsokára ők következnek! Szuper lett! :) Alíz

lola írta...

¡¡¡Pero que conjunto mas bonito por dios!!!.Felicidades

Ládikó írta...

Fantasztikus. :-)

Erga írta...

hát ez csodás, gondolom szépen csillog a napfényben, mert így is gyönyörűen ragyog.

Edit írta...

Erika ez a szett gyönyürű! Lehet hogy én is benevezek egy ilyen karkötőre.

Lerika írta...

Köszönöm szépen, Lányok!!!
Anikó, igen ez az a minta, csak ebbe kb 110 swari van, így nekem kecsesebb, nem annyira robosztus.:-))

Sziszkó írta...

Gyönyörű a képen is no de élőben!!!!

LUCY írta...

Enhorabuena, esto si que es una maravilla, que elegante y fino te ha quedado, muy, muy sútil me encanta.........un beso.

NoNa írta...

Es un brazalete fantástico!!

Maya írta...

Meseszép, elegáns, tiszta, nekem is nagyon tetszik!!

Cristina írta...

Just amazing!

Monaperla írta...

Gyönyörűűűűű! :-)))

Toñi Payseo írta...

Una polsera muy bonita y el anillo divino.