2009. július 16., csütörtök

Tükiz mandala





11 megjegyzés:

Tímea írta...

Nagyon szép lett!!!

Ezt nekem is ki kell próbálni. :-)

Ági mama írta...

Juj de gyönyörűek, fantasztikus színösszeállítás!!!

Marilla írta...

Nagyon szép lett a szinei is tetszenek .

Erga írta...

Szuper szett, szine is nagyon kellemes, szerintem nekem is meg kell fűznöm.

Bandrea's Beads írta...

Csatlakozok!!! Nekem is kell, mert csodálatos!!!

Melinda ékszerei írta...

Gyönyörűűűűű! Két napja én is ilyeneken dolgozom! Nagyon jó csinálni! Ha kész felteszem - de lehet, hogy már félkészen is :)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nekem is fáj rá a fogam!!! Gyönyörű a színösszeállítás, nagyon tetszik!

rongyilla írta...

nagyon jól néz ki ez a türkizes színösszeállítás ;-)

timpigyöngyei írta...

Egyszerűen KLASSZ! Imádni való színekben! Gratulálok!

Lerika írta...

Nagyon szépen köszönöm mindannyiótoknak!!!!!!!!!!!:-))))

Anna írta...

Gyönyörűűű! Imádom a színét! :-)