2009. július 15., szerda

J'Adore tien Blog

Ezt a díjat Annától és KissJucitól és Bandreától kaptam, Lányok nagyon köszike.

A díj szabályai:
Tedd ki a díjat a blogodra.
Sorolj fel 5 dolgot, amit szeretsz.
Add tovább a díjat 10 blognak.
Értesítsd őket egy kommentben.

The rules of the award:
The web blog you supply.
Name 5 things you love.
Choose 10 people the reward.
Tell a comment, which are winners.

S mi az , amit én szeretek :
családom (gondolom ez már banális, de valóban így van),
kreatívkodást, ezen belül aNr 1. a gyöngyfűzés
barátokkal lenni
fotózni,
napfényt.



7 megjegyzés:

LOLA írta...

Thanks you , very much,

Bandrea's Beads írta...

Én is szerettelek volna meglepni vele, de kicsit késtem az értesítéssel...
Tehát szeretettel küldöm!!!!

Lerika írta...

Köszi, drága Andi!!!!!:-))

Unknown írta...

Erika! Köszönöm szépen! Kedves vagy!

moana írta...

Thank you very much for this prize.

Makra Gabriella írta...

Köszönöm szépen Erika, kedves vagy!

Lerika írta...

Én köszönöm Nektek, hogy munkáitokkal inspiráltok!!!!!!