2012. március 22., csütörtök

Horgolmányok akril virágokkal



23 megjegyzés:

Unicornio írta...

Fantastic! I love them!

Mar Bisutería írta...

bwellisimos todos!!!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű darabok az a rózsaszín-fekete a szívem csücske fantasztikusan szép!!

Marilla írta...

Gyönyörűek lettek a láncok !!!!

Erga írta...

Csodásak, esküszöm nem tudnék választani közülük, ha szükség lenne rá. Gratulálok!!!

Liza írta...

Gyönyörűek!
Nagyon tetszik ez a megoldás!

Edina írta...

Nagyon tetszik mindegyik!

Edit írta...

Naggyon szuperek! Mindet imádom!

Artigia írta...

It's very fantastic work ;-))

Las Creaciones de Boricua írta...

Very pretty!!!!!!!

Timi írta...

Nagyon szépek, Imádnivalóak!

Ami írta...

Gyönyörűek!

Sviro (Ildi) írta...

Fantasztikus lett mindhárom. A kisvirágos mintát Te találtad ki? Nekem is az a szívem csücske :))

Cristina írta...

Magníficos!!!

Névtelen írta...

Annyira finom darabok!Az első a legszebb,nekem:)

Lerika írta...

Köszönöm szépen mindenkinek!!!

Ildi, igen ezt a virágmotívumot én terveztem, mert nem találtam 5 szemesre mintát. ( 20A, 2B, 3A, 1B, 1C, 1B, 3A, 2B )

Amy's írta...

Fucsomo legyek ha ertem amit irtal 20A 2B stb :)) De vegulis tokmindegy a lenyeg hogy abszolut gyonyoruek mindharman ..
Nekem a vilagoskek lopta be magat a szivembe teljesen. Egyszer csakazertis megtanulok horgolni :)

Keka írta...

Jujj!Nagyon tetszik mind egytől egyik!Csodaszépségesek!

Alma írta...

Jó párosítás a virágokkal-vidám és egyedi! Szépek!

BMonica23, Mónika írta...

Nagyon szépek, gratulálok, nekem a kedvencem a kék :)

Perl - Eni írta...

Hát én nem tudom melyiket választanám?
De TUDOM!!!
Mindet, mindet :)

Lerika írta...

Köszönöm szépen, Lányok!!! :))

Sviro (Ildi) írta...

Köszönöm a leírást, meghorgoltam, csodás!