2009. szeptember 16., szerda

Ezüstös szirmok

Mária napi ajándék.


11 megjegyzés:

Wyrusch írta...

Nagyon szép ajándék, biztosan örültek neki.

Erga írta...

Igen, nagyon szépséges és látom a blogod is megújult.

Lerika írta...

Jézusom, Erga mit látsz, amit én nem??!! Nem változtattam rajta más vagy 2 hónapja!!

Bandrea's Beads írta...

Szuper!!!! Nagyon tetszik!

Anna írta...

Gyönyörű ez is! Nekem is tetszene!:-)

Unicornio írta...

Fantástico, very elegant!!!!!!

Ági mama írta...

Ó de gyönyörű!!!

Unknown írta...

Annyira tetszenek ezek a medálok, hogy azt hiszem én is kreálok egyet hamarosan. Nagyon szép!

Monaperla írta...

A többi medál is nagyon mutatós, de nekem ez a változat a legelegánsabb!!! Gratulálok!!!

Hobbies e Manias írta...

Hi Èrika...it`s so lovely, so beautiful!!!
Do you have a schéme, a pattern, please?

Isa

Unknown írta...

nagyon kedvesek azek a szerencseviragok.....,regota keresem ezt a mintat csak nem irok ratalalni,lennel olyan kedves elkuldened?,alicastancz123@gmail.com
koszonom elore is