2009. március 27., péntek

Türkizbogyós



Sacikámnak szülinapjára!!!!!!!!!!
Happy birthday!!!

15 megjegyzés:

Kata írta...

Gyönyörű ajándék!!!!!!! :D

Reni írta...

Szépséges szülinapi ajándék!

BéKata írta...

Gyönyörűséges lett!!! Erre a türkizre én is rá vagyok kattanva... :-))

Tiszi írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Most vettem türkízt! Ma este nekiállok én is. :) Ha ilyen szépet látok nem bírom megállni :)

Roberta írta...

Gyönyörű, és fantasztikus a színpárosítás:-))) gratulálok!!!

Kndla's írta...

Very beautiful! I like that colours! Congratulation!

Hermann Ildikó írta...

Imádom! Saci boldog lehet!

Ági mama írta...

Csodálatos ajándék!!

Lerika írta...

Köszönöm, Kata!!!

Lerika írta...

Köszi Reni, örüólt is neki.

Lerika írta...

Képzeld, Kata nekem is idén tetszett meg ez a szín, eddig valahogy "elsétáltunk" egymás mellett.:-))

Lerika írta...

Tiszi, aztán mutizd a művet!!!!!!!!!!!!

Lerika írta...

Köszi, Roberta.

Lerika írta...

Thank you Kndla's.

Lerika írta...

Kööszönöm, Ildi és Neked is Ági mama!!!!!!!.-)